vineri, 26 august 2011

Prajitura cu rom si visine


                     
                          Aceasta prajiturica aduce cu gustul de castane! Aceasta a fost parerea prietenului meu cand a gustat-o:" Are gust de castane". E foarte buna.reteta am luat-o de la Laura Sava, careia ii multumesc.

                         Blat: 4 oua
                                 120 g zahar
                                 130 g faina
                                 30 g cacao
                                 1 plic praf copt
                              

                     Crema: 500 g. visine din compot, fara samburi
                                 4 galbenusuri
                                 100 g zahar
                                 125 ml rom (eu am folosit o fiola de esenta de rom)
                                 400 ml frisca
                                 100 g ciocolata rasa
                                 2 plic intaritor  frisca
                       
                      Blat: (eu am folosit tava 23X27)
                       Se bat ouale cu zahar si 4 linguri de apa fierbinte 8-10 minute.Se omogenizeaza faina amestecata cu praf de copt si cacao; se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt, se niveleaza si se coace pana trece testul scobitorii.Blatul racit se poate insiropa cu sucul de compot.

                       Crema:
                              Galbenusurile se bat in bain-marie cu zahar si rom pana incepe sa se ingroase.Cand s-a ingrrosat se da deoparte si se lasa sa se raceasca. Cele 400 ml frisca se bat cu cele 2 intaritoare frisca spuma tare.Frisca se amesteca cu crema de galbenusuri  si cu 100 g ciocolata rasa.

                      Asamblare:
                    Blat-crema- visine scurse-ciocolata rasa.

                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu