sâmbătă, 20 august 2011

Prajitura Felie de lapte (Milch Schnitte)


   Un desert yammi yam:D Foarte pufos:D.Reteta o gasiti pe foarte multe bloguri culinare.Eu am luat-o de la Laura Sava dar am modificat-o pe ici pe colo.


                     Foi- 6 oua
                            100 g zahar
                            25 ml lapte
                            100 ml ulei
                            3 lg gris macinat
                            3 lg cacao
                            2 lg miere
                            3 lg faina
                            1 praf copt
                            1 zahar vanilat

              Crema:   250 g lapte condensat
                            200 ml frisca
                            1 intaritor frisca
                            6 g gelatina
                            1 lg miere
                            esenta vanilie
                           
                     Foi:(eu am folosit o tava mica mie imi place ca prajiturile sa fie inalte 27X23)
                            Ouale se separa.Galbenusurile cu zaharul, zaharul vanilat se miceaza pana isi dubleaza volumul.Faina cu praful de copt, cacaua si grisul se amesteca, se adauga la galbenusuri.Apoi punem laptele,uleiul si mierea.Albusurile se bat bat cu sare so se adauga compozitiei de cacao foarte usor cu miscari circulare pe verticala.Se imparte in 2 parti egale si se coc 2 foi.

                      Crema:
                          Gelatina o hidratam in 2 lg apa rece. Laptele condensat se amesteca cu 50 ml lapte.Gelatina se topeste in 50 ml lapte cald apoi se pune in laptele condensat. Se adauga mierea. Frisca se bate si se adauga cremei, se lasa la rece.
                 
   Cele 2 foi se umplu cu aceasta crema.este delicioasa.Se tine la frigider.Este chiar mai buna a 2-a zi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu