luni, 22 august 2011

Prajitura cu visine


                  O prajitura foarte buna si racoroasa, am luat-o de pe blogul lui Flory  careia ii multumesc.

               Ingrediente:
                
                  500 g de visine sau cirese (proaspete sau din compot )
                  300 g faina
                  200 g zahar
                  100 g margarina(sau unt)
                  150 ml lapte
                  2 oua
                 o fiola esenta de vanilie
                 1 lingurita praf de copt (eu am folosit un pliculet de 10 g)
                 sare
                 zahar pudra pentru decor (eu am lasa-o simpla)


                       Untul lasat inainte la temperatura camerei il mixam bine cu zaharul,adaugam si un praf de sare si incorporam ouale.Continuam cu laptele,esenta de vanilie iar apoi adaugam faina amestecata cu praful de copt.Compozitia o punem intr-o tava (22x30) unsa  cu unt si tapetata cu faina,nivelam si asezam deasupra fructele pudrate cu faina care dupa ce au fost curatate de codite si samburi au ramas 400 de g.  Se baga la cuptor si se coace pana trece testul scobitorii.
                       Cand este gata o lasam sa se raceasca si  o taiem cubulete sau dreptunghiuri pe care presaram zahar pudra. Eu am folosit o tava mica in forma de inimioara de asta e mai inaltuta.


        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu